Składanie reklamacji
Okres gwarancji na windę wynosi 5 lat od daty sprzedaży, widniejącej na oryginale dowodu zakupu (rachunek/faktura).
Gwarant (firma Aux Media) zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia uszkodzeń windy, które powstały w wyniku wad materiałowych/wykonawczych, które ujawnią się w okresie trwania gwarancji.
Wadę należy każdorazowo zgłosić w formie mailowej i telefonicznej, po czym przesłać wadliwy produkt do siedziby firmy (na koszt Gwaranta). W czasie 14 dni Aux Media rozpatruje zgłoszoną reklamację i przekazuje Nabywcy informację o jej wyniku w formie pisemnej. Od tego czasu Gwarant ma 14 dni na rozpatrzenie zgłaszanej reklamacji.
W przypadku braku możliwości przesłania reklamowanego produktu, Gwarant oferuje Nabywcy pełne doradztwo techniczne (on-line i telefoniczne), a także wsparcie w ofercie części zamiennych.
Gwarancja nie obejmuje:
1) uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania windy niezgodnego z zasadami opisanymi w instrukcji użytkownika,
2) uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego przechowywania lub transportu windy,
3) uszkodzeń mechanicznych windy powstałych w wyniku regulacji niezgodnej z instrukcją obsługi,
4) uszkodzeń powstałych na skutek demontażu i ponownego montażu windy
Gwarant nie odpowiada za uszkodzenia rzutnika i innych elementów znajdujących się na windzie. Nie odpowiadamy za wszelkie szkody powstałe przez ruch windy, gdyż produkt zgodnie z instrukcją obsługi powinien być zamontowany poza zasięgiem ludzi.
Zwrot środków możliwy jest w sytuacji trzykrotnej uznanej reklamacji tego samego egzemplarza - niezależnie od przyczyny.
Serwis wind Aux Media mieści się w Krzyżowicach (55-040), ul. Jaśminowa 5. Telefon kontaktowy: 792 325 205
Zwrot towaru
Naszą działalność oraz politykę zwrotów i reklamacji opieramy w całości na Prawie Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy na stronę gdzie znajdziecie Państwo wszystkie aktualne zasady obowiązujące jednostki handlowe w Polsce - https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
Gwarantujemy Państwu 14 dni na odstąpienie od umowy bez konieczności podania przyczyny. Państwa opinia jest dla nas ważna, więc z pewnością o nią dopytamy, jednak formalnie nie macie Państwa obowiązku informacji.
W przypadku zgłoszenia nam chęci zwrotu towaru macie Państwo 14 dni na odesłanie go do naszej siedziby. Zgodnie z Prawami Konsumenta, zwracamy Państwu wartość zakupionego produktu oraz koszt dostawy. Koszt transportu towaru do nas pokrywacie natomiast Państwo.
Aux Media
ul. Jaśminowa 5
55-040 Krzyżowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami prosimy o dołączenie także wszystkich otrzymanych z nim/nimi akcesoriów oraz rachunków.